Koristeći fotografska izražajna sredstva, u prvom redu svjetlo i sjene, dubinu polja, boje te ostale tajne zanata, kod gledatelja je moguće pobuditi osjećaje koje bi imao kad bi posjetio fotografirano mjesto ili prostor. Dobra VR fotografija prikazuje lokaciju u njezinom najboljem svjetlu (foto – svjetlo, grafija – pisanje) i na taj način motivira na akciju – stvarni odlazak na mjesto s fotografije.
Jedna slika govori tisuću riječi a VR fotografija još i više! To proizlazi iz činjenice da VR fotografija nastaje softverskim spajanjem stotina fotografija koje onda zajedno čine cjelinu i pogled od 360 stupnjeva.
Upravljanje informacijama koje se pojavljuju u digitalnoj panorami 360, kako neki još nazivaju VR fotografiju, obavlja se preko sučelja web aplikacije Promopano a sastoji se od postavljanja smjerova šetnje, točaka interesa, promotivnih oglasa i ostalih vrsta promocije koje su u ponudi.
Nekoliko spojenih VR fotografija preko internet poveznica naziva se virtualnom šetnjom.
Ovako uređena virtualna šetnja postavlja se u postojeće web stranice korisnika ili mobilnu aplikaciju preko koda za ugradnju te se na taj način prebacuje i cjelokupna funkcionalnost virtualne šetnje.
Promopano
Promopano je web servis koji korisniku usluge pruža mogućnost jednostavne ugradnje tehnologije prikaza VR fotografije i virtualnih šetnji u postojeće web stranice korisnika, izradu VR fotografija kao i upravljanja informacijama i promocijom ponude koja se pojavljuje na tim fotografijama.
Promopano za promociju proizvoda i usluga (promo) koristi VR fotografije visoke razlučivosti (multiresolution) postavljene u web aplikaciju kao podlogu (pano) za postavljanje točaka na koje se klikom miša otvaraju sve informacije o ponudi.
Web aplikacija omogućuje korisniku aplikacije postavljanje točaka interesa s pripadajućim sadržajem na VR fotografiju te je tako pripremljenu preko koda za ugradnju može ugraditi u vlastite ili bilo koje druge web stranice.
Prezentacija aplikacije omogućuje posjetitelju web stranice svojevrsno istraživanje VR fotografije, zakretanje oko osi i zumiranje željenih detalja a klikom na točku interesa prikazuju se dodatne informacije o subjektu koje mogu biti u obliku teksta, slike ili videa.